Beste Harpa-leden,
Tijdens de promotievieringen (2/7-6/7) zal er een steward/bewaker aan de ring staan om te zorgen dat deelnemers en familieleden niet proberen de campus op te rijden. Uiteraard zijn onze trainers en sporters nog steeds welkom in de parking onder de Topsporthal. Zij kunnen op vertoon van het bewijs hieronder doorrijden naar de parking van de Topsporthal.

Deze mail afdrukken en meebrengen naar de trainingen. Misschien kan je zorgen voor een kopie voor de Harpa leden die niet met mail overweg kunnen.
Met vriendelijke groeten,
Het bestuur